Wysyłka / Dostawa
1. Czas realizacji zamówienia
-
Zamówienia są realizowane w dni robocze (poniedziałek–piątek) w godzinach 9:00–17:00.
-
Czas realizacji zamówienia wynosi zazwyczaj 24h a przy zwiększonym ruchu od 1 do 2 dni roboczych od momentu zaksięgowania płatności.
-
W przypadku produktów na zamówienie lub personalizowanych czas realizacji może być dłuższy — informacja znajduje się w opisie produktu.
2. Formy dostawy
Oferujemy następujące opcje dostawy:
- Kurier InPost - 16,99 zł
- Kurier DPD - 20,99 zł
- Paczkomaty InPost - 16,99 zł
- Orlen Paczka - 12,99 zł
-
Odbiór osobisty – możliwy w siedzibie firmy po wcześniejszym umówieniu (jeśli dostępne)
3. Koszty dostawy
-
Koszt dostawy zależy od wybranej formy wysyłki oraz wartości zamówienia.
-
Zamówienia powyżej [np. 300 zł] – darmowa dostawa (na terenie Polski).
-
Szczegółowe informacje o kosztach wysyłki są dostępne w zakładce „Dostawa i płatność” oraz podczas składania zamówienia.
4. Wysyłka za granicę
-
Obecnie realizujemy wysyłki na terenie [np. Unii Europejskiej].
-
Koszty i czas dostawy zagranicznej są ustalane indywidualnie – prosimy o kontakt przed złożeniem zamówienia.
5. Śledzenie przesyłki
-
Po wysłaniu zamówienia otrzymasz e-mail z numerem śledzenia przesyłki.
-
Status przesyłki możesz sprawdzić na stronie przewoźnika.
6. Problemy z dostawą
-
W przypadku nieodebrania paczki z paczkomatu lub od kuriera, zamówienie zostanie zwrócone do nadawcy.
-
W razie problemów z dostawą prosimy o kontakt: [adres e-mail] lub [numer telefonu].
7. Uszkodzenia w transporcie
-
Prosimy o sprawdzenie stanu przesyłki przy odbiorze. W przypadku widocznych uszkodzeń należy spisać protokół szkody w obecności kuriera.
-
Uszkodzoną przesyłkę należy zgłosić do nas niezwłocznie, maksymalnie w ciągu 48 godzin od otrzymania paczki.
Przejdź do strony głównej

